Jäseneksi

Liittymällä Lämmitysenergia Yhdistyksen jäseneksi pysyt mukana hybridilämmityksen urakoinnin ja suunnittelun kehityksessä.

Lämmitysenergia Yhdistys (LEY) on pääasiassa LVI-urakoitsija- ja suunnitteluyritysten järjestö.

LEY kehittää lämmityslaitteiden asennusten laatua tukeutuen jäsenistönsä pitkän aikavälin ammatti­taitoon ja kokemukseen.

Lämmitysmarkkinoiden muutoksessa myös lämpöpumppuasennuksia tekevien kylmäpätevyydet omaavien yritysten kannattaa hankkia öljylaitteistojen asennusoikeudet, jotta ne voivat tehdä hybridijärjestelmien kokonaisasennuksia sekä kattiloiden ja öljysäiliöiden saneeraustöitä.
LIITY JÄSENEKSI

Tulostettava lomake:

Jäsenhakemus (PDF)

Täyttöohje:

A-jäseneksi hakevat: Täyttäkää sähköinen lomake tulostakaa ja allekirjoittajaa se. Voitte lähettää lomakkeen skannattuna sähköpostilla tai postitse.

Urakoitsijajäsenet: Allekirjoitusta ei tarvita. Lomakkeen voi palauttaa sähköpostitse.

Jäsenetuesite (PDF)

LEY on Tukesin hyväksymä arviointilaitos, joka järjestää:
  • Öljylämmityslaitteistojen asentajien ja huoltajien pätevyyskokeet ja myöntää vastuuhenkilöpätevyydet
  • Öljysäiliöiden tarkastusliikkeiden pätevyyskokeet ja myöntää vastuuhenkilöpätevyydet
  • Kaasuliikkeiden vastuuhenkilöiden tutkinnot ja myöntää vastuuhenkilöpätevyydet

LEY:n tavoitteita ovat:
  • Lämmitysjärjestelmien asennusten laadun kehittäminen ja parantaminen
  • Uusiutuvien energiamuotojen lisääminen järkevästi
  • Uusiutuvien lämmityspolttoaineiden (neste- ja puupohjaiset) käytön lisääminen
  • Hybridijärjestelmien asennuskulttuurin kehittäminen
  • Vesikiertoisten lämmitysjärjestelmien käytön edistäminen

Saat jäsenyydestä muun muassa seuraavia hyötyjä: